پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

سنت چهارم ایران / رفتار مطابق این سنت خود را با ذکر موارد آن بنویسید :

+ سعی می کنم در جلسات گروه و جلسات اداری سنت یکم و پنجم را رعایت کنم و خود این کار رعایت سنت چهارم است . 

+ تا آنجا که مقدور باشد در مورد رای گیری ها سعی می کنم اطلاعات کاملی جمع آوری کنم و بعد با آگاهی رای بدهم .

+ سعی می کنم با سایر همدردانم روابط کاری ، مالی و خانوادگی برقرار نکنم ! چون منافع مشترک من و آنها در رها شدن از اعتیادمان است نه در کار و کاسبی و غیره .... تجربه نشان داده که این گونه روابط درست نیست و فرایند بهبودی را به خطر می اندازد .

+ سعی می کنم اصل گمنامی را در این سنت رعایت کنم ، یعنی گروه خانگی ام را به گروههای دیگر ترجیح ندهم و بپذیرم که همه گروهها چه گروهی که نوپا است و چه گروهی که سالهاست آنجا می روم یکی هستند و هر گروه شخصیت مستقل خودش را دارد 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.