پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

سنت یکم ایران / لیستی از کارهایی که مطابق سنت اول در سطح عمومی انجام داده اید بنویسید:

متن اصلی سوال: لیست اعمال و رفتار مطابق سنت اول خود را در سطح خانواده ، اجتماع و جهان بنویسید:

 

  1. پاک بودن و دادن پیام بهبودی : مسلما بیماری اعتیاد از مهمترین مشکلات جامعه امروز ماست و من به عنوان معتاد در حال بهبودی وظیفه دارم تا حد امکان برای حل این مشکل قدم بردارم و با پاک ماندن و رساندن پیام بهبودیم به دیگران از طرق مختلف ، به رعایت این سنت در سطح خانواده و اجتماع کمک  کنم .
  2. مطابعت از قوانین نانوشته خانواده : منظورم حرکت در جهت منافع همه اعضاء خانواده است نه تک روی کردن و ساز مخالف زدن . تعهد به سرنوشت تک تک اعضاء خانواده و گاهی ایثار و گذشت آنجا که حق با من است به منظور پیشرفت همگی اعضاء خانواده در دستور کارم است .
  3. ادامه تحصیل : به ارتقاء فکری خودم و خانواده و اجتماع کمک می کند . سعی می کنم تا آنجا که مقدور باشد همچنان در کنار سایر کارهایم درسم را ادامه بدهم .
  4. مشارکت های اجتماعی : شامل خیلی موارد می شود از جمله شرکت در انتخابات و مراسم های عمومی ، کمک به حل برخی از مشکلات پزشکی هموطنان مانند اهداء خون ، شرکت در ورزشهای همگانی و ترویج ورزش بین مردم ، شرکت و عضویت در گروه ها ی امدادی مثل آتش نشان داوطلب و امدادگر و نجات غریق داوطلب در فصل تابستان و غیره ...
  5. حفظ محیط زیست : از موارد مهم رعایت سنت اول در بیرون از انجمن است . بر همه افراد کره زمین واجب است به خاطر حفظ منابع طبیعی کشورهایشان کوشش کنند تا منافع جهانی همه افراد بشر در کل تامین شود . ما یک زمین بیشتر نداریم و اگر در هر نقطه ای از زمین در این مورد کوتاهی شود زیانش را همه جهانیان می بینند .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.