پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

سنت یکم ایران / آیا بعد از پاکی توانستید این اصل را در مورد سوال قبل رعایت کنید ؟

متن اصلی سوال: آیا پس از پیوستن به انجمن موفق شده اید این اصل را در مورد سئوال قبل رعایت کنید؟ مثال بزنید:

بله ، تا اندازه ای  این اصل را رعایت می کنم . من کم کم  به منافع همه فکر می کنم . همین که الان پاک هستم و سر کار می روم و از این بابت خسارتی به خانواده و اجتماع نمی زنم کاربرد سنت یکم در خارج از انجمن است . دارم سعی می کنم در حل مسائل و مشکلاتی که پیش روی خانواده ام و اجتماع است کمک کنم . به طور مثال در بخش پزشکی سه سال پیش به عضویت انجمنی درآمدم و اجازه دادم در صورت مرگ مغزی ام اعضای بدنم به اشخاص دیگری هدیه شود . در بانک  سلولهای بنیادی عضو شدم تا در صورت نیاز بتوانند از سلولهای بنیادی من برای نجات بیماران دیگر استفاده کنند . همین طور مرتبا خون اهدا می کنم ... در بخش دیگری  تحصیلاتم را ادامه می دهم و دیگر اعضاء خانواده و دوستانم را هم به اینکار تشویق می کنم چون می دانم  برای آینده خودم و اجتماع مفید تر خواهیم  بود . در بخش مشارکت های سیاسی هم فعال هستم و به سرنوشت کشورم خیلی اهمیت می دهم ، کارهای هنری انجام می دهم ، ورزش می کنم ، در زمینه محیط زیست  فعالیت می کنم و تا آنجا که می توانم ( عقلم قد می دهد ) خسارتی به منابع طبیعی کشورم نمی زنم . فکر می کنم بتوانم این فعالیت ها را هم در راستای رعایت سنت یکم خارج از انجمن بگنجانم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.