پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

قدم دوم/ چندمثال ازکارهای عاقلانه بعد از آشنایی بابرنامه بزنید:

در دوره اول قطع مصرفم ، تنها کار خوب و عاقلانه ام این بود که به جلسات میرفتم . اما خیلی به اصول روحانی انجمن پای بند نبودم . اما پس از لغزش و درک بیشتری از برنامه ، سعی کردم اصول روحانی برنامه را رعایت کنم . خیلی زود رابطه ام را با خانواده و فامیل به حالت دوستانه در آوردم و در پنجاه روز اول پاکی ام سر کار رفتم و این کمک بسیار زیادی به من کرد تا زودتر خودم را پیدا کنم . همان اوایل به ورزش کردن پرداختم و روحیه ام خیلی خوب شد. همچنین شروع به درس خواندن کردم و وقتی در دو ترم اول با نمره های خیلی خوب قبول شدم روحیه ام باز هم بهتر شد . تصمیم گرفتم با جدیت بیشتر به درس خواندن فکر کنم. از نوجوانی علاقه عجیبی به خوانندگی و موسیقی داشتم . پس از شش ماه اول قطع مصرفم به کلاس موسیقی رفتم و شروع به آموختن سازی کردم و در حال حاضر وقتی فرصتش باشد سازم را برمیدارم و مناسب با حالم قطعه ای مینوازم . فکر نمیکنم هیچ چیزی بتواند ، مثل اینکار حال مرا متعادل کند!؟... 

امروزه رابطه ام با نیروی برتر خیلی بهتر از دوره اول قطع مصرفم است . خدا را شکر میکنم که شرایطی را برایم فراهم آورد تا بتوانم ضمن کار و تحصیل به کار وبلاگ نویسی هم ، بپردازم تا از این راه خدمتی در درجه اول به خودم و اگر مقبول افتد در حق همدردانم انجام بدهم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
علی شنبه 21 آذر 1394 ساعت 04:53 ب.ظ

روز دوم ترک هستم دارم از مطالبت لذت می برم..برام دعا کن

سلام
دروود بر شما علی جان ... خیلی خوشحال شدم از قطع مصرف شما و خوشحال از این که این مطالب بهت کمک کرده .... برات پاکی بی تاریخ آرزو می کنم عزیز

نفس سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 09:26 ب.ظ http://naranon.blogfa.com

سلام ممنونم از مطالبتون من خیلی کمک میگیرم مرسی مرسی مرسییییییی

برگ سبزی است تحفه درویش ، خوشحالم که مورد توجه شما قرار گرفت ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.