پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

قدم دوم/ پنج کار ناعاقلانه بعد از آشنایی با برنامه را بنویسید:

۱- یک بار داشتم از جلسه ؟ می آمدم یه خانمی تو ماشین بود آمد پیاده شود موبایلش از کیفش افتاد! نمیدانم چرا نتوانستم به او بگویم . موبایل را آوردم خانه و نگاه کردم ! کلی فیلم و عکس خصوصی داشت ! بعد از این ماجرا خیلی حال من بد شد و واقعا جرات باز گرداندن آنرا هم نداشتم و مدتها به خاطر این حرکت حالم بد بود... 

۲- زمانی میخواستند در گروه ما منشی انتخاب کنند و من که اولین بار بود در انجمن بودم، فکر میکردم به هر ترتیبی باید یک خدمتی برای خودم دست و پا کنم! رفتم جلسه اداری و در حالی که برای خدمت منشی باید حداقل شش ماه پاکی میداشتم ( آن موقع ۱۵ روز کمتر از شش ماه بودم) به گروه دروغ گفتم ( گفتم شش ماه پاکی را دارم ) و خدمت منشی را گرفتم و حتی یک بار دیگر هم تمدیدش کردم و در حین دور دوم لغزش کردم! 

۳- بارها در دوره اول پاکی ام اصول انجمن را زیر پا گذاشتم ( به محل مصرفم رفتم ، با یاران بازیم ملاقات کردم ) و نسبت به اصول روحانی انجمن بی تفاوت بودم ... 

۴- در دوره اول قطع مصرفم راهنمای دائم نداشتم و فقط راهنمای قدم داشتم که معمولا با او همیشه سر سوالات جر و بحث ؟ میکردم و میخواستم به او بقبولانم که من بهتر از او برنامه را گرفته ام ...؟! 

۵ - در دوره اول پاکی ام به مثلث بهبودی بی اعتنا بودم و فقط جلسه و خانواده را داشتم و از کار کردن غفلت کردم در حالی که پاکی بالایی داشتم...( فکر میکنم بیکاری از عوامل مهم لغزشم بود و غول سه نمیگذاشت سر کار بروم ). 

۶- پس از آشنایی با انجمن هنوز قبول نکرده بودم که قول دو میتواند بهبودی مرا به خطر بیندازد! خودم را در شرایط قرار دادم و بعد هم که منجر به لغزش شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.