پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

قدم دوم/ تصویر ذهنی خود از خدا را بیان کنید:

پاسخ دادن به این سوال بسیار مشکل و پیچیده است! درگذشته تصور من از خدا نیرویی خشن ،مستبد و زور گو بود! وقتی وارد انجمن شدم،به من گفتند تمام مشکلات من به خاطر ارتباط غلط من با نیروی برترم است و باید این ارتباط را درست کنم. در ابتدا به من گفتند هر چیزی را که دوست دارم میتوانم به عنوان نیروی برترم بپذیرم ! اما این نیرو  باید همه خصوصیات خوبی را که من میخواهم داشته باشد.مثلا عالم و مهربان باشد و بتواند همه نیازهای روحی ، روانی و جسمی مرا برآورده کند. 

در انجمن پیشنهاد میدهند که ما نیروی برتر را مانند یک پیرمرد خوش سیما که معمولا در فیلمها دیده می شود تصور کنیم . من هم شخصا در اوایل پاکی این پیشنهاد را پذیرفتم و در طی کارکرد قدمها،آن را ارتقاء دادم. توجه داشته باشید که هرکس میتواند تصور خود را از این نیرو ی برتر داشته باشد و این برداشت به هیچ عنوان قابل دیکته کردن و تحمیل نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.