پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

قدم یک/ پنج مثال از وسوسه منجر به مصرف تان بعد از ترک بزنید؟

۱- چند سال قبل در شرکتمان ، مدتی در قطع مصرف بودم و روزی دو تن از دوستانم که جایی برای مصرف نداشتند آمدند آنجا و از من خواستند بالای دفترمان مواد بکشند . من قبول کردم!  اما بالا نرفتم ، نیم ساعت بعد تمایل پیدا کردم بروم یکی دو پک بگیرم! آنقدر راجب به این موضوع فکر کردم ( بروم یا نه ) ، تا عاقبت تبدیل به وسوسه شد و کنترل اوضاع از دستم دررفت!  متاسفانه رفتم بالا و شروع به مصرف کردم .

۲- مورد دیگر زمانی بود که به خانه یکی از اقوامم رفتم و همان دم در دیدم مواد می کشد! به خیال خودم رفتم تو ، نصیحتش کنم ! ولی چند دقیقه بعد نتوانستم جلوی میل و وسوسه ام را بگیرم و خودم هم با او شروع به مصرف کردم!

۳- زمانی دیگر که در قطع مصرف بودم ، دوست مصرف کننده ام آمد خانه ما ، من راهش دادم و او شروع به مصرف کرد . من اولش نصیحتش می کردم که مصرف نکند اما خیلی زود وسوسه شدم و نتوانستم بر آن غلبه کنم! مواد را از دستش گرفتم و تا آخرش کشیدم! بیچاره دوستم مانده بود قسم حضرت عباس را باور کند یا دم خروس را!

۴- یک بار هم بعد از قطع مصرف ، با خودم گفتم از این به بعد فقط مشروب می خورم و مواد نمی کشم! ( خیال می کردم بین مواد و مشروب فرقی هست ) ، اما مشروب جواب نداد و دوباره سراغ مواد خودم رفتم . ( با خوردن مشروب دوباره بیماریم شدت گرفت ) .

۵- بعضی مواقع ، بعد از قطع مصرف با خودم می گفتم این بار کراک یا هروئین نمی کشم  و همان تریاک بهتر است . با این خیال باطل که تریاک بهتر از مواد دیگر است شروع می کردم به مصرف و برمی گشتم سر خانه اولم!

+ همچنین تجربه دوستانی را شنیده ام که در اثر ناتوانی های جنسی اوایل قطع مصرف دوباره به سراغ مواد مخدر رفته اند! آنها می گویند که تماس جنسی زودهنگام ( سه تا شش ماه اول قطع مصرف ) ، و وسوسه تجربه رابطه جنسی نرمال و یا افراطی در آن مقطع پاکی ـ عامل روی آوردن دوباره آنها به مواد مخدر بوده است .

+ نوشتن چگونگی وسوسه شدن دوباره ، این فرصت را به من می دهد که در وضعیت های مشابه ، بدانم در خطر هستم و فورا اقدامات لازم را برای رها شدن از این وضعیت انجام بدهم! 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

نمیدانم چرا و چطور اما همجنس گرا شدم
حتی الان بعد یه سال پاکیم روزی یه بار از روی وسوسه این کار رو با ابزار مصنوعی انجام میدهم.
تورو خدا کمکم کنین.این اولین اقرارم در مورده این جریان بود.میترسم

پیشنهاد می کنم به صفحه اصلی همین وبلاگ و بخش لینک های روزانه بروید . آخرین لینک مربوط به انجمن معتادان جنسی ایران است اگر وارد آن سایت شوید می توانید با مطرح کردن موضوع از اعضاء با تجربه کمک بگیرید ... آدرس اینترنتی آن : http://www.sa-iran.org است . موفق باشید .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.