پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

قدم یازدهم/ چگونه ازراه دعاو مراقبه به پروردگار نزدیکتر می شوید؟

مدیت کردن یا مراقبه به همراه دعا کردن مرا در روشن بینی و بیداری روحانی نگه می دارد و اجازه نمی دهد که به خواب رکود و غفلت بروم... در تمام روز سعی می کنم آمادگی دریافت پیام را از دست ندهم زیرا به خوبی می دانم از تک تک چیزهایی که می بینم و یا می شنوم می توانم پیام خدا را استخراج کنم! البته نباید فراموش کنم که مشورت کردن با افراد دلسوز و اهل فن هر کاری تا به امروز کمک زیادی به در مسیر بهبودی بودن من نموده ... من به تجربه به این حرف اعتقاد پیدا کرده ام که می گوید: هر گاه چند انسان درستکار و صالح در کاری ، دور هم جمع شوند ، خدا هم آنجا حضور دارد و خواست خدا ، خواست آنها و خواست آنها خواست خداست.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.