پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

سنت ششم ایران / اعمال و رفتار مطابق این سنت خود را بنویسید :

+ به هیچ عنوان در بخش قبل از آمدن به جلسه همدردان دخالت نمی کنم یعنی حضور در کمپ و سم زدایی و پیشنهاد جای خاص یا پزشک خاص و امثالهم . اگر کسی راهکار و مشورتی هم بخواهد فورا آدرس جلسات را می دهم و نهایتا آدرس و تلفن سایت انجمن را و دخالتی در بقیه ماجرا نمی کنم چون معتقدم که اگر خدا بخواهد بهترین اتفاق برای آن همدرد می افتد .

+ هرگز در محلی بجز جلسه و همراه بودن با دوستان بهبودی از علامت و نشان و یا کتاب و چیزی که مرا به انجمن متصل کند استفاده نمی کنم در واقع تا آنجا که ممکن است گمنامی خودم رو حفظ می کنم . به طور مثال همین نامی را که در این وبلاگ استفاده می کنم ( هومن ) نام اصلی من نیست ( به خاطر حفظ گمنامی ) .

+ در وقت مشارکتم سعی می کنم از کسی و جایی و منبعی مثال نیاورم . سعی می کنم در مورد تجربه خودم و یا برداشتم صحبت کنم . نه کسی را تایید می کنم و نه تیر اندازی می کنم چون برخلاف سنت ششم است .

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 08:23 ق.ظ

آنچه که هومن راجع به درک از سنت شش نوشته یکی از غلط ترین و بی ربط ترین برداشتها از این سنت است که از ابتدا در ایران بد تفسیر شد. یعنی آقای X که با بیست و چند سال پاکی از آمریکا می آید و وارد کمپ ها می شود و به همدردانش خدمت می کند از سنتها بی اطلاع است و امثال من با ... مثقال پاکی(بالای 11 سال) از او بهتر می فهمم؟؟؟سنت شش راجع به "یک گروه NA" صحبت می کند،آیا من یک گروه NA هستم؟

سلام و ممنون از نظرتون علیرضا خان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.