پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

سنت پنجم ایران / رفتار خلاف این سنت خود را در سطح انجمن بنویسید :

 _ متاسفانه در اولین خدمتی ( منشی روزانه ) که در انجمن داشتم در مورد انتخاب سخنرانان و خوش آمد گویان کم کاری کردم حتی یک بار بدون آنکه عمدی باشد و بدانم یک همدردی که لغزش کرده بود ( در حال مصرف بود ) را به عنوان سخنران جلسه گذاشتم ! در مورد خوش آمد گو هم معمولا هر که اول به جلسه می رسید را خوش آمد گو می گذاشتم ! می دانیم که رهبر و سخنران جلسه بهبودی باید دوازده قدم و دوازده سنت را کار کرده باشد و حداقل سه سال پاکی داشته باشد . همچنین خوش آمد گو را معمولا از بین اعضاء قدیمی جلسه انتخاب می کنند که از نظر روابط عمومی هم مناسب ترین باشد ( چون مسئول تامین امنیت جلسه هم هست و باید با مسایل گروه آشنا باشد بخصوص با شرایط محیط جلسه ) . 

_ در همان خدمت منشی که داشتم بارها در تنظیم وقت جلسه دچار مشکل شدم یعنی یا دیر شروع کردم یا زود و یا دیر تر جلسه را بستم و این برخلاف سنت پنجم است .

_ گاهی اوقات وارد مسایل حاشیه ای اعضاء گروه شده ام مثلا در زمینه کاری و ازدواج و غیره که به من مربوط نبوده ... سنت پنجم به من معتاد تاکید می کند که تنها رابطه من با دیگر اعضاء در میان گذاشتن تجربیات بهبودی است و نباید رابطه دیگری با اعضاء انجمن برقرار کنم .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.