پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

سنت پنجم ایران / رفتار مطابق این سنت را که برخلاف غرایض خود انجام دادید :

متن اصلی سوال: رفتار مطابق این سنت را که برخلاف غرایز شخصی خود انجام داده اید را بنویسید:

+ سعی می کنم حتی زمانی که حالم خوب نیست در ایجاد فضای بهبودی سهیم باشم و با مشارکت سازنده به اعضاء کمک کنم .

+ سعی می کنم در جلسات اداری به اصول روحانی و اتحادی که لازمه پیشبرد هدف اصلی ما است پایبند باشم و به همین دلیل تا آنجا که بتوانم در ایجاد فضای صمیمی با دیگر اعضاء می کوشم حتی زمانی که رای من چیز دیگری است !

+ هر گاه تازه واردی می آید سعی می کنم بدون آنکه کنترلش کنم به انجمن علاقه مند شود . اگر سوالی دارد خوب گوش می کنم و تجربه ای اگر در آن زمینه داشته باشم در اختیارش می گذارم و در غیر این صورت به شخص یا منبع مطمئنی راهنمایی اش می کنم . 

+ سعی می کنم در جلسات نظم و انظباط داشته باشم و حرمت جلسه را نگه دارم . بیهوده جلسه را ترک نمی کنم و میان مشارکت دیگران صحبت نمی کنم . 

+ به گمنامی اهمیت می دهم و سعی می کنم در هر شرایطی آنرا حفظ کنم . دوستان بیشماری را می شناسم که گمنامی را رعایت نکردند و متاسفانه دچار مشکل شدند ... خیلی از آنها لغزش کردند ، مردند و هرگز به انجمن باز نگشتند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.