پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

سنت دوم ایران / چند مثال در مورد زیر پا گذاشتن این اصل قبل از پاکی بنویسید :


+ قبل از پیوستن به انجمن اجازه نمی دادم کسی در تصمیم گیری های من دخالت کند . در واقع هیچ وقت با کسی مشورت نمی کردم چون خودم را عقل کل می دانستم . اگر وظیفه و کاری داشتم می خواستم همیشه خودم انجامش بدهم . در واقع به کسی اعتماد نداشتم و اجازه اشتباه کردن به دیگران را نمی دادم .

+ در مورد مسایل اطرافم بی تفاوت بودم ، مگر آنجا که به رای و نظر من عمل می کردند . من همه چیز را سفید و سیاه می دیدم ... شما یا دشمن من بودید یا دوست من . اگر دوستم بودید حق نداشتید در مورد من هیچ گونه قضاوت  و اظهار نظر منفی داشته باشید! باید بدون چون و چرا از همه اعمال من حمایت می کردید . دشمنان هم که تکلیفشان روشن بود! ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.