پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

قدم یک/ چرا در قدم یک از فعل گذشته عاجز بودیم استفاده شده است؟

انجمن ما قدمها را از انجمن الکلی ها گرفته و با اندکی تعقیر در دسترس ما قرار داده است.چون در زمان چاپ کتاب الکلی ها، بسیاری از آنها فوت کرده بودند از فعل گذشته استفاده شده است. زیرا مرده ها عجزی در مقابل الکل یا مواد مخدر ندارند! فراموش نکنیم دلیل دیگر استفاده ازاین فعل عملی بودن کارکرد قدمها است. وقتی کسی قدمی را از جای به جای دیگر بر میدارد در گفتار از فعل گذشته استفاده میکند اگر چه در عمل ما میدانیم که کارکردن قدمها امری دائمی و همیشگی است و بارها و بارها ممکن است درطول پاکی آنها را مرور کنیم و هر بار حقایق جدیدی از آنها را کشف کنیم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزین شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 01:55 ب.ظ http://blogfa .farzinhm59

البته همه دلایل خوب است اما کافی نیست بنظر من بهتر اینست که از فعل حال در تیتر قدم یک استفاده شود چون اصولا فلسفه و بینش فکری ما همیشه برای امروز و حال است و در برنامه ما هر حرفی که منطقی است میتواند عملی شود مگر اینکه خلاف آن ثابت شود یادمان باشد ما باید رشد کنیم و بسته و تعصبی فکر نکنیم چون گذشتگان نوشته اند ما هم باید انجام بدهیم هرچند کتاب ما الهامات الهیست اما وحی منزل نیست .

فرزین جان سخت نگیر ، منم همین رو گفتم دیگه ...

حمید جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 10:31 ب.ظ

من معتقدم چیزهائی که مرا عاجز کرده از دید من عجز است ولی اینها اتفاقات ناگواری بود که مرا به سمت برنامه هدایت کرد ولی چیزی که ما بعد از اشنائی با قدمها به ان عجز می گوئیم وما در برابر ان اقرار به عجز می کنیم بیماری است نه فقط اثرات و پیامد های ان . دومین مسئله ما تا وقتی به چیزی اقرار نکرده ایم عاجز هستیم ولی بعد از اقرار عمیق وخالصانه به ما دران مورد کمک میشود . باتشکر حمید از تهران

کاملا درسته حمید جان ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.