پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

قدم یک/چرا نمیتوانیم از تجربه قبلی برای در ترک ماندن استفاده کنیم؟

اعتیاد پس از مدتی به صورت اتوماتیک درمی آید . منظور این است که بخش بزرگی ازبیماری ما در ضمیر ناخود آگاه ما قرار دارد و از آنجا هدایت و کنترل می شود . در اوایل مصرف به خاطر خلاء درونی که همه ما آنرا داریم و نقش مواد مخدر به عنوان کند کننده ذهن و لذتی که مواد مخدر به ما می دهد ( جسمی و روحی ) ، در ضمیر ناخود آگاه مان ثبت می شود که مصرف مواد مخدر مساوی است با لذت و آرامش ذهن . وقتی دوران طلایی اعتیاد سپری شد ، من معتاد مجبورم برای رسیدن به آن لذت ثبت شده ، هر روز مواد مصرفی خودم را بیشتر کنم و تا زمانی که چیز دیگری قویتر از آن لذت ثبت شده جایگزین آن نشود نمی توانم درست فکر کنم چون بیماری مدام در گوش من زمزمه می کند که بدون مواد مخدر هیچ کاری نمی توانی بکنی و اگر مواد نکشی نابود خواهی شد!

نظرات 1 + ارسال نظر
محمود سه‌شنبه 15 بهمن 1398 ساعت 11:34 ب.ظ

چون معتاد فردی تنوع طللب ولذت جو است وخیلی زود همه چیز رو فراموش میکنه ومدتی پس از ترک احساس توانایی وخود بینی که از ریشه های بیماری من است فعال شده ومیگوید تو میتوانی این بار با هدف وکنترل مصرف کنی ویادم میره من معتاد دارای افراط وتفر یط هستم و دوباره اجبار به مصرف میشوم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.