پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

پیام بهبودی

راهنمای کارکرد قدم ها/سنت ها/مفاهیم

قدم یازدهم/طالب آگاهی ازاراده خداوخواستن قدرت انجام آن یعنی چه؟

متن اصلی سوال: مفهوم فقط طالب آگاهی از اراده او برای خود و قدرتی که آنرا به انجام برسانیم  چیست؟

قبل از آشنایی با انجمن به خاطر خودخواهی ها و خودمحوری هایم ، فقط به آنچه که خودم می خواستم فکر می کردم و همه هم و غمم این بود که این نفس شیطانیم را ارضاء کنم! و نتیجه این خودخواهی افتادن در دام اعتیاد به مواد مخدر و هزاران مشکل دیگر بود! 

پس از قطع مصرف و قدم گذاشتن در مسیر بهبودی کم کم یاد گرفتم که از طریقه های مختلف از جمله مشورت با راهنما و دوستان بهبودی در مسیر درست قدم بردارم زیرا تجلی اراده خداوند را در مشورت کردن با دوستان بهبودی و راهنما می دیدم ... این تفکر کمکم کرد تا روز به روز با بیماریم بیشتر آشنا شوم و راههای مدارا کردن و خنثی کردن عوارض آن را هم تقریبا بیاموزم! یکی از مهمترین این راهها و تدبیرها دعا و مراقبه یا مدیتیشن کردن است.

در قدم یازده من دیگر آن بچه بازیگوش و حرف نشنو نیستم! من به پدرم (خداوند) ایمان دارم و می دانم او خیر و صلاح مرا می خواهد و انجام اراده او بهترین کاریست که من می توانم در حق خودم انجام بدهم به همین دلیل هر روز ساعتی را با خودم خلوت می کنم (مدیت کردن) و آمادگیم را برای دریافت پیام به پدر (خداوند) اعلام می کنم ...

همچنین از او می خواهم برای انجام اراده اش به من کمک کند زیرا من به تنهایی قادر به انجام اینکار نیستم.(چون نفس شیطانی من قوی تر از اراده من است ) از او  می خواهم همانگونه که در قطع مصرفم به من کمک کرد و مسیر درست را نشانم داد مرا در اجرا و ادامه بهبودی هم حمایت کند. 


نظرات 1 + ارسال نظر
رضا یه همدرد دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 05:24 ب.ظ

ممنونم از جواب سوالی که در اختیار من گذاشتید عالی بود رضا غ از تهران

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.